O serie de haine elegante sau casual, ce se gasesc in marimi de la XXL in sus si pot fi achizitionate. Click pe linkul de sub imagine pentru...

Haine frumoase XXL - XXXL

O serie de haine elegante sau casual, ce se gasesc in marimi de la XXL in sus si pot fi achizitionate. Click pe linkul de sub imagine pentru a ajunge la magazinul care vinde produsul.

Cautati prin magazinele la care va conduc linkurile si alte produse, eu le-am selectat ca de obicei doar pe care care mi-au placut mie cel mai mult.



disponibila in marimea XXL (46 - 52), pret 197 de lei.
Rochie este disponibila si in culoarea rosie.




disponibila in marimi, XXL, 3XL si 4 XL, pret 158 de lei
Am un tricou asemanator care imi e foarte drag, il port doar la ocazii




disponibili in marimi, XXL, 3XL si 4 XL, pret 133 de lei.
Eleganti dar si comozi si merg bine in combinatie cu bluza de deasupra.





disponibila in marimi XXL si XXXL, pret 59 lei
Imi plac modelul si banda neagra de jos, va arata frumos cu dres negru mat sau colanti.




disponibili in XXL, 3XL si 4 XL, pret 94 de lei




Rochie de dantela, lungime medie,
disponibila in marimea XXL, pret 120 de lei.
Este o rochie care se vinde foarte bine, dar cineva s-a plans de calitate, deci grija la asta.




Rochie cu maneci si decolteu din dantela,
disponibila in marimi XXL si XXXL, pret 85 de lei.



disponibila in marimea XXL, pret 154 de lei.
Imi pare o rochie potrivita pentru ocazii si se gaseste in mai multe culori.




disponibila in marimea XXL - pana la 54 inclusiv, la pret de 130 de lei.
E o rochie frumoasa si se gaseste in mai multe culori. Eu o vad luata cu o bluzita subtire pe deasupra.




disponibil in marimile XXL - XXXL, pret 160 de lei.
Imi place ca este captusit pentru a nu fi transparent, dar manecile sunt doar din voal.




disponibila in marimile XXL si XXXL (54 inclusiv), la pret de 220 de lei.




disponibila in marimea XXL, pret 49 de lei.


Din pacate marea partea a magazinelor nu au poze cu modele grasute si trebuie sa ne bazam achizitiile pe cum ne inchipuim ca vor sta hainele pe noi. Dar le-am tot transmis acest lucru si sper in timp sa introduca poze anume pentru colectiile plus size.


0 comentarii: