Sunt foarte incantata de noul meu costum de baie. Si cel vechi (cel albastru din imagine) imi placea foarte mult, dar cat sa reziste si el. ...

Cel mai bun costum de baie XXL+

Sunt foarte incantata de noul meu costum de baie. Si cel vechi (cel albastru din imagine) imi placea foarte mult, dar cat sa reziste si el. Nu am mai purtat de ceva vreme costume deux-piece-uri, nu ma mai simt comod in ele, si nici in cele cu decolteu in V adanc, asa ca vroiam tot ceva dintr-o bucata, sa aiba toate lucrurile care imi placeau la vechiul costum si ceva in plus!


Dupa multe cautari online am dat peste acest costum, pe care acum ca l-am primit, probat si s-a dovedit o alegere excelenta, il numesc oficial cel mai bun costum de baie XXL+, pentru mine cel putin, din tot ce am gasit pana acum.

 

Se poate comanda de aici: Costum de baie rochita

Este la fel ca si vechiul costum doar ca in jos este ca o rochita scurta, ce acopera fundul si partea din fata. Pe dedesubt are un costum subtirel one piece cu chilot. Are benzi foarte late si ofera o buna sustinere pentru sani, iar la spate e putin decupat dar acopera toate sunculitele inestetice.

Marimile sunt pana la 54 momentan, cu diverse culori la banda. Dureaza vreo doua saptamani livrarea, deci daca va place comandati din timp.

Si daca aveti un costum de baie preferat lasati un comentariu cu locul de unde l-ati luat.

0 comentarii: