Azi mi-am cumparat o rochie frumoasa eleganta, cum nu mi-am mai luat de mult si abia astept sa ajunga! :) Daca tot am facut cercetarea onlin...

Rochii XXL si XXXL de ocazie

Azi mi-am cumparat o rochie frumoasa eleganta, cum nu mi-am mai luat de mult si abia astept sa ajunga! :) Daca tot am facut cercetarea online, va arat in continuare ce rochii frumoase, elegante si la preturi surprinzator de bune am gasit prin magazine. Urmand linkul de sub imagine veti ajunge in magazinul de unde se pot cumpara, si unde se pot vedea toate detaliile pentru fiecare rochie in parte:

ATENTIE! Multe din linkurile de mai jos nu mai merg dar mare parte din rochii pot fi gasite acum in acest magazin online (click).


cu maneci transparente

insertii material plasa ornamentata


cu model deosebit dantela



din dantela si captuseala elastica



Rochie XXL
din dantela nude


Rochie XXL-XXXL
lunga, rosie


Rochie XXL-XXXL
lunga, neagra


Rochie XXL-XXXL
cu aplicatii dantela


Frumoase, nu-i asa? Eu cel putin ma vad imbracata in toate.

0 comentarii: