Daca purtati la haine pana in marimea 46 (adica bust pana la 105 cm, talie pana la 85 cm si solduri pana la 115 cm) si aveti nevoie de o roc...

Rochii de ocazie WOW, marimi pana la 46

Daca purtati la haine pana in marimea 46 (adica bust pana la 105 cm, talie pana la 85 cm si solduri pana la 115 cm) si aveti nevoie de o rochie de poveste pentru vreun eveniment, exista un site cu rochii foarte frumoase, pe care am cam evitat sa il recomand deoarece imi pareau prea scumpe.

De cand vad insa in alte grupuri de haine XXL cu cat isi cumpara unele doamne rochii de ocazie m-am hotarat ca merita promovate si ele. Click ca de obicei pe linkul de sub imagine pentru a afla detalii despre culori, marimi, preturi si asa mai departe.

















verde emerald si negru















Sunt foarte multe alte modele, o multime de culori, eu le-am ales pe cel pe care le-as purta eu, dar le vedeti toate rochiile aici (click).


0 comentarii: