Am ajuns sa fac zilele trecute prima comanda de pe AliExpress dupa ce am vazut rochia aceasta frumoasa la doar 10$ si cu transport gratuit. ...

Rochii frumoase XXL la 5-10-30$

Am ajuns sa fac zilele trecute prima comanda de pe AliExpress dupa ce am vazut rochia aceasta frumoasa la doar 10$ si cu transport gratuit. Se poate cumpara doar o bucata, se plateste prin card iar comanda va ajunge intre 30 si 60 de zile.



Binenteles este o copie dupa rochia purtata de Tanesha Awasthi, cunoscuta ca Girl with Curves, dar am gasit si imagini cu produsul exact cum il cos si este o copie fidela a unei rochii care altundeva nu se mai gaseste. Deci mi se pare o super oferta.

Alte rochii care mi-au facut cu ochiul, dar pe care le tin pe on hold pana imi ajunge prima comanda:


































Nu uitati sa verificati in descrierea produsului cum corespund marimile producatorului fata de dimensiunile pe care le aveti, fiindca pentru fiecare vanzator xxl inseamna altceva. Marimea 48-50 din Romania poate fi 5XL sau chiar 8XL pe AliExpress, in functie de producator.



0 comentarii: