Tot auzeam ca pe AliExpress se gasesc foarte multe produse frumoase la pret mic, cum sunt costumele de baie de mai jos, cu preturi intre 8 s...

Costume Baie Marimi Mari Vara 2017

Tot auzeam ca pe AliExpress se gasesc foarte multe produse frumoase la pret mic, cum sunt costumele de baie de mai jos, cu preturi intre 8 si 15 dolari, dar pana nu am comandat si eu nu am vrut sa recomand.

Acum sunt deja la a 4-a comanda si sunt foarte multumita, asa ca va prezint o selectie de costume de baie plus size pe care le-am gasit pe Ali.

Daca nu ati mai comandat de acolo nu e ceva foarte complicat, va faceti cont, adaugati produsele dorite in cos, si finalizati comanda scriind adresa la care doriti livrarea si modalitatea de plata (eu am folosit mereu cardul meu obisnuit, nu stiu daca sunt si alte optiuni.)

Preturile sunt foarte bune si modelele inedite, dar comenzile ajung in 3-4 saptamani, de aceea comandati din timp ca sa va puteti bucura de ele vara aceasta.

Costume Baie Marimi Mari Vara 2017




































Verificati tabelul de pe pagina produsului pentru a va gasi marimea potrivita. Intrati si in sectiunea Feedbacks la fiecare costum sa vedeti recenzii de la persoane care au mai comandat produsul, unele feedback-uri au si poze.