Unul din cele mai populare articole de pe acest blog este cel despre sutiene marimi mari , asa ca m-am gandit sa mai dau din casa inca un se...

Cele mai bune bustiere marimi mari

Unul din cele mai populare articole de pe acest blog este cel despre sutiene marimi mari, asa ca m-am gandit sa mai dau din casa inca un secret, si sa va zic unde gasesc niste bustiere nu doar disponibile in marimi mari si foarte mari dar si la niste preturi foarte bune.

Pentru comparatie un sutien Minimizer de la Triumph costa 250 de lei la reducere, astfel ca e o minune sa gasesti ceva frumos si confortabil la 30-35 de lei. Ca sa nu mai prelungesc suspansul e vorba de bustierele, sau brasierele cum le numesc ei, de la Adesgo


Am incercat vreo 5 modele de la ei deja in ultimii ani, si ma bucur ca iarna aceasta au adus unele modele marimi chiar mai mari decat aveau in trecut, si care nu stiu prin ce minune ajuta si sa nu transpiri prea mult. In plus au modele sport dar si modele feminine de brasiere, cu dantelute, fundite, toate in culori variate: alb, roz, crem, negru..

Eu i-am gasit in Mall AFI Cotroceni, vedeti mai jos o poza cu magazinul:


Modelul meu preferat de pana acum l-am gasit intr-un duo pack, cu o bustiera roz si una alba (impreuna la pret de 75 de lei). Modelul alb mi se pare genial, desi si pe cel roz il port destul de des. Dar cel alb e super <3 Good Job Adesgo!


0 comentarii: